dimarts, 2 de gener del 2007

Projectes postnadalencs

Al llarg de tots aquests dies reconec que he menjat molt. No és cap novetat. En els últims messos havia aconseguit escapar-me al control de la meva Mireia que prou feina tenia de tenir cura d'ella mateixa amb l'embaraç. Però ja sabia que passades les festes nadalenques hauria de començar un règim, també al nen li tocarà perdre pes. Segons Mireia haig de perdre al voltant de 15 kilos. Tampoc es una novetat, l'últim cop que la meva senyora va possar-me a règim vaig rebaixar 23 kilos. Ara només seran 15.
Aquests dies he rebut diversos regals. Un que va arribar-me per avançat fa mes i mig, es diu Helena i es la quarta dels meus fills. De moment creix maca i forta. Però aquests dies he rebut alguns regals més:
1-Corbates: s'agraeix molt, son molt elegants, l'únic problema es que jo poques vegades en porto. Tret d'alguna d'aquestes dates nadalenques en que es requereix i durant part del viatge a NY del juny no recordo haver-me possat la corbata.
2-Pipa: de les de fumar picadura, no sigueu malpensats.Ni de les de fuma substancias al·lucinògenes ni de les de disparar. No fumo gàire perqué a casa no hem deixen, les nenes rondinen.
3-Pinta: es un objecte que en castellà s'anomena "peine". Encara estic tractant d'esbrinar quina util·litat té.
4-Una màquina per tallar el cabell. L'altra va passar a millor vida.