No és que que no ho hagi fet fins ara perqué fa tres anys i escaig que fan servir el terrorisme per treure'n rèdits electorals però ara ja han decidit oficialment que faran servir el tema del terrorisme en la campanya que conduïrà a les eleccions del 27 de maig - eleccions que no oblidem son municipals i autonòmiques (a Catalunya no) - i no generals. Setmanes enrera van dir clarament que tenien la intenció de fer de les municipals i autonòmiques unes primàries. Ara jo voldria saber: si ells consideren que aquestes eleccions son unes primàries, si surten derrotats clarament acceptaran que han estat derrotats o diran, llavors, que només eren municipals i autonòmiques. Espero que en les eleccions de la meva ciutat els candidats parlin de Reus i dels seus problemes, que no vinguin candidats a explicar-nos sopars de duro sobre el terrorisme ja que el nostre futur alcalde poc pot fer en aquest tema i si que té molta feina a fer com es gestionar aquesta ciutat.
A l'Aragó el PP s'ha querellat contra els Draps, de Terol, per les lletres de les seves cançons on es diuen frasses com:"por nuestra lengua te toca luchar en Galicia, Euskal Herría y los Países Catalanes”, “te presionan y te imponen el español en las escuelas” o “se cazan terroristas en nombre de la Constitución, que llenan cada día con leyes de terrorismo y miedo”, i referir-se al PP com “feixistes i fills de puta”. Sembla que els mitjans de l'ultradreta (El Mundo, Libertad Digital, La Razón) han volgut fer sang d'aquest assumpte pel fet que aquest grup de la Franja de Ponent fan servir el català.
Alberto Fernández Díaz (PP) ha decidit, que a falta d'arguments de cara a la campanya electoral, embolicar-se en la bandera espanyola. Amb motiu del retorn - tot i que des d'allà en diuen cessió - del Castell de Montjuic, ha insistit en que a Barcelona no es compleix la normativa de banderes. I té raó. Hi ha molts edificis oficials on no hi és la Senyera.
Castell de Montjuic
Diuen que ens cedeixen el Castell de Montjuic. Quina barra tenen. El Castell pertany a Barcelona, tot i que ells se n'apropiessin. La ciutat de barcelona va construir una torre de guaita al capdamunt Montjuic a l'Edat Mitjana. Durant la guerra del Segadors el Castell s'el van apropiar i el van perdre els soldats castellans que finalment s'el van fer seu - per la força de les armes - el 1714. La República el va tornar a Barcelona. I els franquistes s'en van tornar a apoderar. Cap als anys 60 el van cedir a la ciutat mantenint, una guarnició i unes antenes. Ara sembla que el tornen definitivament tot i que mantenint la guarnició que vigila unes antenes durant tres anys. El problema és que tornen una propietat de la que s'en van apoderar i tenen la barra de possar condicions.
1 comentari:
Y todo sigue igual,,,
ELECCIONES 2008
Los Fernández Díaz
El PP en Barcelona
Rafael del Barco Carreras
En equipo con Josep Piqué Camps, hombre políticamente creado por Pujol, y colaborador (empleado) de Javier de la Rosa. Con esos antecedentes cualquier equipo político debiera desaparecer y dedicarse a anexas empresas, o en las de Lara de Planeta, otra estrella. En Madrid, Jorge Fernández Díaz, en Barcelona Alberto Fernández Díaz, y con Enrique Lacalle Coll, financiado por De la Rosa, quizá por conocer con exactitud por sus cargos en el Ayuntamiento y Consorcio de la Zona Franca el destino, forma y maneras, del Gran Desfalco. No en vano se sentaba en las mismas asambleas que los otros financiados, los socialistas de Serra y Maragall. Un amigo de De la Rosa que la ironía de la vida coloca en la Jefatura del Consorcio y que leyendo sus "negocios" en Internet me resucita los "30 años de la Gran Corrupción"... nada ha cambiado...
Me equivoqué al escribir sobre el mayor, Jorge. Yo le tenía por abogado. Él ni lo recordará, y menos a mí, de ordenanza (preso por el Caso Consorcio), cuando visitaba el locutorio de “jueces y abogados” por los 80 en La Modelo, por el caso Seguros Sociales, y resulta que es ingeniero, y era, inspector del Ministerio de Trabajo. ¿Qué hacía allí un Inspector de Trabajo presentado como abogado en un caso donde con absoluta seguridad habían inspectores de Trabajo involucrados?. Un caso que de darle la publicidad que merece entra de lleno en la Gran Corrupción, www.lagrancorrupcion.com. Cien importantes empresarios involucrados, cuarenta detenidos, todos en libertad con fianza a los máximo cuatro meses, y Juan Piqué Vidal, defensor de la mayoría, y de uno o dos, Pascual Estevill, unos detenidos y otros, curiosamente, no, y juzgados diez años después sin ingresos en prisión. Liquidaciones falsas, no ingresadas, con sellos y registro. Cobraban en efectivo el 10 % de la deuda, y liquidada. Nunca jamás se detuvo en Barcelona a tanto empresario, ni después con los cientos involucrados en algo parecido, las liquidaciones por IVA, también en manos de Piqué Vidal y Pascual Estevill (una de las operaciones de sus extorsiones). Lo viví, y lo cuenta Antoni Piñol, secretario de Juan Piqué Vidal (que entró en la Fiscalía a denunciar a su Jefe y salió como denunciado), en su escaso libro “La toga manchada de Piqué Vidal”, Ediciones de la Tempestad, 1998, con Vicens Cardellach Marsá y su gestoría, presidente casi vitalicio del Colegio de Graduados Sociales. ¡Otra víctima,Antonio Piñol!
Publica un comentari a l'entrada