dijous, 13 de desembre del 2007

Nadal 2007

Sembla que ja sigui Nadal i encara no ha començat. Els carrers fa dies que estan guarnits amb tota mena de lluminàries i al mercat et cobren les gambes a preu d'or, tot i que crec que ara una gamba ja costa més que l'or.
A casa ja fa dies que el congelador està ple de tot el menjable. Jo hauré de posar-me l'esmoquin, fet que no em ja cap gràcia, es clar que al nen encara menys. Tot i que el que pitjor porto son les sabates però em de fer contenta la mestressa .
La Helena fa un mes que va fer el seu primer anyet, està molt maca.
Estic totalment recuperat de la pinya, que tampoc va ser tan forta però si que em va deixar les mans molt tocades. A la ma dreta encara no tinc tota la força que tenia abans, estic a un 80% i suposso que en un parell de mesos estaré al 100%.