dilluns, 2 d’abril del 2007

Jiménez Losantos e o catalán / Jiménez Losantos y el catalán

Jiménez Losantos e o catalán
Beatriz Guiance (viernes 30 de marzo de 2007)
Jiménez Losantos promocionará o catalán.

A maioría estará a pensar ou que é un erro de redacción ou que ao suxeito en cuestión lle deu un mal á cabeza. E aínda que Jiménez Losantos diría un "non o verán os teus ollos"... por obra e gracia de Esquerra Republicana de Catalunya (ERC) o terá que ver. Moi a pesar del, os seus cartos servirán para promover o catalán.
Esquerra Republicana de Catalunya considera que a condena ao locutor Federico Jiménez Losantos (COPE) por vulneración do dereito á honra é "o principio da fin do aquelarre" que ao seu xuízo celebra cada día esta emisora de radio.
Sempre se deu en chamar caza de bruxas á situación na que se perseguía a determinada xente non afecta a un réxime, mais sen saber se as palabras foran co esa intención... aquí as que cazan son as bruxas que cada día fan un sacrosanto aquelarre conxurando a todos os demos mentireiros e ponzoñentos na contra dun goberno lexítimo e na contra doutros medios de comunicación que tentan ser máis ou menos imparciais, ou cando menos non caer na órbita ultra CoPpEra.
Esquerra destinará a indemnización de 60.000 euros a asociacións cívicas que fomentan a aprendizaxe e o uso do catalán. Logo a condena é dupla para Losantos e para ERC a satisfacción. Por riba de saír condenado e ter que dar os cartos ten que ver para onde van, e non gosta precisamente.

Polo menos Josemari e el terán a oportunidade de perfeccionar o seu catalán para poder falalo na intimidade, e igual Rajoy tamén vai de boa gana, ao ter tan ben controlado e normalizado o seu uso do galego...
A Audiencia de Barcelona condenou onte á emisora e ao seu locutor a pagar ese diñeiro ao presidente de ERC, Josep Lluís Carod Rovira, e ao secretario xeral do partido, Joan Puigcercós, por vulnerar o seu dereito ao honor ao equiparalos con terroristas e acusarlos de pactar coa ETA "onde matar e onde non".
Segundo Tardà, na formación están "moi satisfeitos" porque estes medios "van sementando o odio contra Cataluña as comunidades nacionais do Estado español". "A democracia finalmente pon as cousas no seu sitio", engadiu. Sobre a decisión de onde
destinar o importe da indemnización, agregou: "Jiménez Losantos entenderá que destinemos o diñeiro a esa lingua que continúa empeñado en que siga sendo minorizada".
A sentencia, que pode ser recorrida diante do Tribunal Supremo, tamén condena ao xornalista a difundir o fallo nos diarios Avui e O PAÍS, así como a lela nas emisoras de Catalunya Ràdio e a Cadena SER. A condena a ditou a Sección 14 da Audiencia de Barcelona, despois de que o xulgado de Primeira Instancia número 22 considerase que Jiménez Losantos proferira expresións moi duras contra Carod-Rovira e Puigcercós, aínda que entendeu que non traspasou o límite do dereito á información.

Jiménez Losantos y el catalán
Beatriz Guiance
viernes 30 de marzo de 2007)
Jiménez Losantos promocionará el catalán.

La mayoría estará a pensar o que es un error de redacción o que al sujeto en tela de juicio le dio un mal a la cabeza. Y aunque Jiménez Losantos diría un "no lo verán tus ojos"... por obra y gracia de Esquerra Republicana de Catalunya (ERC) lo tendrá que ver. Muy a pesar de él, sus cantos servirán para promover el catalán. Esquerra Republicana de Catalunya considera que la condena al locutor Federico Jiménez Losantos (COPE) por vulneración del derecho al honor es "el principio del fin del *aquelarre" que a su juicio celebra cada día esta emisora de radio. Siempre se dio en llamar caza de brujas a la situación en la que se perseguía la determinada gente no afecta la un régimen, mas sin saber si las palabras habían sido con el esa intención... aquí las que cazan son las brujas que cada día hacen un sacrosanto aquelarre conjurando todos los demonios *mentireiros y *ponzoñentos en la contra de un gobierno legítimo y en la contra de otros medios de comunicación que intentan ser más o menos imparciales, o cuando menos no caer en la órbita ultra CoPpEra. Esquerra destinará la indemnización de 60.000 euros a asociaciones cívicas que fomentan el aprendizaje y el uso del catalán. Luego la condena es doble para Losantos y para ERC la satisfacción. Tirando por lo alto de salir condenado y tener que dar los cuartos tiene que ver para dónde van, y no le gusta. Por lo menos Josemari y él tendrán la oportunidad de perfeccionar su catalán para poder hablarlo en la intimidad, e igual Rajoy también va a buenas, al tener tan bien controlado y normalizado su uso del gallego... La Audiencia de Barcelona condenó ayer a la emisora y a su locutor a pagar ese dinero al presidente de ERC, Josep Lluís Carod-Rovira, y al secretario general del partido, Joan Puigcercós, por vulnerar su derecho al honor al equiparalos con terroristas y acusarlos de pactar con la ETA "dónde matar y dónde no". Según Tardà, en la formación están "muy satisfechos" porque estos medios "van sembrando el odio contra Catalunya y las comunidades nacionales del Estado español". "La democracia *finalmente pone las cosas en su sitio", añadió. Sobre la decisión de dónde destinar el imponerte de la indemnización, agregó: Jiménez Losantos entenderá que destinemos el dinero a esa lengua que continúa empeñado en que siga siendo *minorizada". La sentencia, que puede ser recurrida delante del Tribunal Supremo, también condena al periodista a difundir el fallo en los diarios Avui y El PAÍS, así como a leerla en las emisoras de Catalunya Ràdio y la Cadena SER. La condena dictadada por la Sección 14 de la Audiencia de Barcelona, después de que el juzgado de Primera Instancia número 22 considerara que Jiménez Losantos proferira expresiones muy duras contra Carod-Rovira y Puigcercós, aunque entendió que no traspasó el límite del derecho a la información.

Pobre Fede. Quina llàstima. No només ha de pagar 60.000 euros per Esquerra, haurà de veure com aquests diners es destinen al foment de la llengua catalana que ell tant odia i haurà de publicar la sentència a El País i l'Avui a més de llegir-la a Catalunya Ràdio. Jo crec que d'aquesta no surt viu. Els 60.000 euros son el de menys. Veure com surt a Catalunya Ràdio llegint la sentència. Haig de reconèixer que el senyor jutge ha estat sublim.